طراحی فضای سبز باغ ایرانی

اجرای پروژه های طراحی فضای سبز و محوطه سازی

طراحی فضای سبز باغ ایرانی

اجرای پروژه های طراحی فضای سبز و محوطه سازی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بسیاری از ما خواهان ویلای زیبا و دنج هستیم تا تعطیلات خود را آنجا سپری کنیم. اما اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که آیا بهتر است یک ویلای رویایی داشته باشیم و یک ویلای منحصر به فرد بسازیم یا آن را بخریم؟

چندین مسئله وجود دارد که ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد. شما می توانید با ساخت ویلا یک ویلا جدید بخرید یا یک ویلا با طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

 تفاوت هزینه های ساخت و خرید ویلا 


هزینه ساخت و هزینه خرید ویلا بسته به متراژ و موقعیت مکانی آن بسیار متفاوت است. اما چیزی که باید بدانیم این است که هزینه ساخت یک ویلا جدید می تواند بسیار کمتر از قیمتی باشد که باید برای همان ویلا بخرید. همچنین در هنگام ساخت ویلا می توانید با مشاوره کامل با کارشناسان ساخت ویلا هزینه های خود را به خوبی مدیریت کنید و از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

موضوع دیگری که به هزینه ها مربوط می شود و ساخت ویلا را بر خرید ویلا اولویت می دهد نحوه پرداخت هزینه است. هنگام خرید ویلا باید مبلغ زیادی را به یکباره برای خرید آن پرداخت کنید که ممکن است در هر زمانی برای همه امکان پذیر نباشد. اما مزیت ساخت ویلا این است که برای یک ویلای با کیفیت برای مدت طولانی هزینه می کنید.

هزینه ی کمتر ساخت ویلا 


همیشه شنیده ایم که خاص بودن هزینه دارد. اما این در هنگام ساخت ویلا متفاوت است. زمانی که تصمیم به ساخت ویلای خود می گیرید، نه تنها هزینه های شما کاهش می یابد، بلکه این فرصت را خواهید داشت که ویلا و فضاهای آن را به طور کامل شخصی سازی کنید.

معمارانی که به صورت تخصصی روی طراحی ویلا کار می کنند می توانند نیازهای شما را به خوبی بشناسند و در قالب فضای معماری بهترین پاسخ را به آن ها بدهند. این به معنای داشتن یک ویلای خاص و منحصر به فرد است که دقیقاً نیاز و خواسته شما را برآورده می کند.

دانستنی های ویلا ساخته شده 

خرید ویلا مانند هندوانه در بسته است. زیرا در ظاهر همه چیز مرتب است، اما نمی دانیم در جزئیات چه اتفاقی افتاده است. زمانی که می خواهیم ویلا بخریم باید از استاندارد بودن متریال استفاده شده اطمینان حاصل کنیم. زیرا اگر مثلاً تاسیسات مکانیکی مانند لوله کشی در ساختمان به خوبی انجام نشود، این امر می تواند خاطره تلخی از داشتن ویلا ایجاد کند.اما ساخت ویلا به شما این امکان را می دهد که تمام جزئیات ویلای خود را بدانید. دفتر معماری که در زمینه طراحی و ساخت ویلا تخصص دارد، نه تنها با دقت و شیدایی تمام جزئیات ساخت ویلا شما را انتخاب می کند، بلکه نقشه های لازم برای ویلا را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا در مواقع نیاز بتوانید از آنها استفاده نمائید.

موقعیت ویلا برای شما مهم است یا خود ویلا؟


ممکن است در هنگام خرید ویلا با ساختمانی مواجه شوید که موقعیت مکانی آن مورد پسند شما نباشد و یا ویلایی را دوست داشته باشید که در محل مورد نظر شما قرار دارد اما پاسخگوی نیازهای طراحی شما نباشد. این امر می تواند خرید ویلا برای افراد خاص را به کاری دشوار تبدیل کند.

اما زمانی که تصمیم به ساخت ویلا گرفتید، می توانید دقیقا مکان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و همچنین با یک شرکت معماری معتبر در مورد تصمیم خود مشورت کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید. همچنین در مراحل بعدی همانطور که اشاره کردیم، دفتر معماری شما می تواند به صورت حرفه ای بر روی طراحی ویلا کار کند و دقیقا مطابق با بودجه و نیاز شما ویلای شما را طراحی و بسازد.

کلام آخر


اگر بخواهیم از موارد ذکر شده به نتیجه برسیم، باید بگوییم که انتخاب نهایی کاملا به شما و شرایط شما بستگی دارد.اگر فردی هستید که به کیفیت و منحصر به فرد بودن ویلای خود حساسیت چندانی ندارید و برای گرفتن ویلای خود عجله دارید، خرید ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما طبیعی است که اگر گزینه ویلاسازی را انتخاب کنید و از طراحان و متخصصان حرفه ای برای رسیدن به ویلای خود استفاده کنید، ساخت ویلا و حتی بازسازی ویلا می تواند تجربه ای منحصر به فرد و ویلای خودتان را برای شما به ارمغان بیاورد.در آخر پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری برای اطمینان از انتخاب خود حتما با یک شرکت معماری که تجربه کافی در زمینه طراحی و ساخت ویلا دارد مشورت کنید تا بهتر از همیشه شما را به ویلای رویایی تان نزدیک کنند.

  • ۰۱/۰۲/۰۱
  • باغ ایرانی ریسو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی